به فروشگاه اینترنتی بوگامولت مرجع تخصصی تولید و فروش محصولات دیتیلینگ خودرو خوش آمدید.

واکس لاستیک خودرو بوگامولت

Boldshine

از {{model.count}}
219,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

واکس لاستیک بوگامولت همراه با درب مخصوص

تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

واکس لاستیک برای بازگرداندن سیاهی لاستیک ساخته شده است . وقتی لاستیک ها کثیف می شوند یا به ارامی شروع به کمرنگ شدن میکنند لاستیک از رنگ سیاه به رنگ خاکستری تبدیل میشود. این رنگ خود به خود با اصطلاک لاستیک بوجود می اید. رایج ترین حالت واکس لاستیک استاندارد امولسیون روغن های معدنی و آلی با آب است ؛ دلیل اصلی درخشندگی لاستیک نیز همین روغن های مخصوص میباشد‌.این مواد سطح متخلخل لاستیک را اشباع کرده و شکافهای میکروسکوپی را پر میکنند.

این واکس ها باتوجه به فرمولاسیون خود میتوانند به لاستیک ظاهری براق بدهند. چون لایه ای که به عنوان واکس روی لاستیک میکشیم بسیار نازک است و از موادی ساخته شده است که در دمای طبیعی وجود دارد دوام طولانی نخواهند داشت.

واکس های لاستیک قادرند ماندگاری یک تا دو هفته ای داشته باشند ولی استفاده آنها بر روی لاستیک تمیز و اعمال بیش از ۱ لایه آن بر روی لاستیک می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد.

هدف از استفاده واکس لاستیک علاوه بر جذابیت آرایشی و زیبایی ظاهری این است که لاستیک خشک نشود و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند هم چنین شکاف ها و ترک خوردگی ها در مدت طولانی تری در لاستیک ایجاد شوند.

استفاده از موادی هم چون نوشابه!!؛ آب قند !! و یا واکس های بی کیفیت در صورت استفاده چند باره باعث آسیب های جدی و خوردگی لاستیک میشود و از عمر مفید لاستیک میکاهد.

در ادامه میتوانید ویدیو مربوط به جعبه گشایی و تست عملی محصول رو مشاهده فرمایید.


حجم
۵۰۰ میلی لیتر
قابلیت ترکیب با آب
ندارد
ماندگاری
۲ هفته
سازگاری با طبیعت
دارد
گرانروی
متوسط
ویژگی ها
✔️ درخشش و براقیت بالا؛
✔️ ضد اشعه ی uv و ضد گردوغبار
✔️ تعمیق رنگ لاستیک و تسهیل در شست شوی لاستیک
✔️ پی اچ طبیعی و مناسب لاستیک
✔️ محافظت در برابر ترک خوردگی و پوسیدگی لاستیک
✔️ بدون هیچ گونه چربی و مواد مضر
✔️ استفاده آسان با ماندگاری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...